Hvorfor Image Rating?


Mange små og mindre virksomheder har ikke økonomisk råderum til store reklame- og marketingbudgetter til sociale medier, trykte medier eller andre former for synlighed i lokale eller regionale sammenhænge. De baserer deres forretning på relationer og på god service og ditto produkter samt naturligvis loyale kunder.

Dette er også den bedste måde at skabe pålidelig opmærksomhed på. Nogle kalder det ”word of mouth” eller mund til mund metoden. 74 procent af de anbefalinger vi på den måde giver videre til naboen, når vi har været ved frisøren og har fået en god oplevelse eller har været i den lokale biograf, ender ud med et positivt resultat. Det er nemlig et spørgsmål om troværdighed.

Image Rating er det samme, bare i en anden form, et andet forum. For os handler anbefalinger eller ”Ratings” lige så meget om troværdighed. Både for anmelderen og for virksomheden. Hvor er det hyggeligt og godt at spise, at handle at opleve de ti procent ekstra, der skaber rum for den gode oplevelse vi alle søger, når vi har fri eller har et købsbehov?

Og ja, så handler det også om en fornuftig investering for jer som virksomhed eller forening, uanset om I er en webshop eller en tøjforretning, et bageri eller den lokale håndboldklub. Derfor er vores prispolitik udregnet efter, at I opnår en væsentlig synlighedsgrad for et relativt beskedent beløb.

God fornøjelse med Image Rating.